18 oktober, 2008

Morgentrøtt eller mangler energi?


Jeg kan i så fall anbefale en kur som virker utmerket, i alle fall på meg. Morgengjespen er borte og den kommer heller ikke tilbake i løpet av dagen.
.
Ènaxin er 100% urtebasert og selges i alle helsekostbutikker. Med sin unike blanding av urter (bl.a. ekstrakt fra Rosenrot) og en rekke vitaminer er Ènaxin også et kosttilskudd for stabil energitilførsel i perioder med økt press.
.
Når mørketiden kommer (september/oktober) starter jeg med Ènaxin flytende (15 ml om dagen i 2 uker) og føler at energien stiger dag for dag. Virker etter ca. 45 minutter og gir hurtig energi til kropp og hjerne.
.
Etter 2 uker med flytende Ènaxin, vedlikeholder jeg energinivået med Ènaxin tabletter. Jeg tar 1 tablett daglig til våren melder sin ankomst. Tablettene dekker også det daglige behovet for vitaminer og mineraler. Tablettene kan også brukes for å skape ny energi og styrke, men det tar litt lengre tid sammenlignet med Ènaxin i flytende form.

1 kommentar:

Birgitta Kjellner sa...

Idag känns det som om jag skulle behöva pröva den kur du rekommenderar.

Ha en skön helg.