30 april, 2009

HVOR SMART....

... ER HØYREFOTEN DIN?
Dette forsøket er utrolig. Du må prøve det! Det er helt sant. Jeg antar at det er noen ting som hjernen ikke klarer. Du må prøve dette – det tar bare 2 sekunder. Jeg kunne ikke tro det!!
.
Det kommer fra en fotspesialist og vil trigge hjernen din. Du kommer til å prøve igjen og igjen for å se om du kan lure foten din, men det kan du ikke. Den er forhåndsprogrammert i hjernen din.
  1. Uten at noen ser hva du gjør (de vil tro du er litt GAL…), mens du sitter der foran pc’en din så løfter du høyre fot fra gulvet og gjør sirkelbevegelser med klokken.

  2. Mens du gjør dette, skal du tegne tallet ’6’ i luften med din høyre hånd. Foten din kommer til å skifte retning!!!
Jeg sa det jo! Og det er ingenting du kan gjøre med det!

Både du og jeg vet hvor dumt det ser ut, men før dagen er omme kommer du sikket til å ha prøvd det igjen og igjen.

5 kommentarer:

Anne sa...

Å hælle dussan, det e helt umulig!!!

Turid sa...

Hihi, ja denne har jeg fått på mail. Umulig hehe:)))

Brit. (lille meg) sa...

Snåle greier! Men er det ikke litt logisk også? Likevel, merkelig er det.....
Og det kommer fra hjernen, alt styres derfra......
Ha en herlig dag! Her er det nesten sommertemperatur......:)

Anne-Sophie sa...

Ler! Jeg har prøvd det der tidligere da jeg fikk det tilsendt på mail. Hjernen er en underlig krabat. :-)

Anne-Berit sa...

Ja,det der er snodige greier.Prøvde da jeg fikk den på mail.Føler meg litt fjærnstyrt,hehe.
Ha ei fin helg!