06 april, 2009

GOD PÅSKE

Nå er jeg klar for påskefeiring!
Håret er stylet, briller og nesen er pusset.
Sminken er lagt og klærne er nystrøket.
Velkommen på besøk!
Stuen er påskepyntet.
Gammel og ny pynt, noe helt fra 50-tallet.
Hvem jeg har fått disse vakre rosene av?
Av meg selv, fordi jeg fortjener de!
For påsken 2009 er det disse fjellvettreglene som gjelder for meg:
.
1. Legg ikke ut på langtur uten tilstrekkelig trening.
(3 mnd uten "reisetrening", kvalifiserer ikke for langtur.)
.
2. Meld fra hvor du går.
(Jeg varsler om eventuelle utflukter på Facebook.)

6 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Flotte roser du har kjøpt deg!
Jeg kjøpte påskeliljer til meg selv i dag.
Jeg har ikke våget meg inn på Facebook, jeg. Synes det er litt skummelt.
Riktig god påske til deg også!
Kos deg!

Anne-Berit sa...

De rosene var nydelige,man skal unne seg selv noen roser av og til.Takk for at du hintet med om bildet,bra det er noen som er observang.Selvfølgelig er det Nordlandet som jeg har bilde av,kirka er akkurat utenfor bildet på høyresia,det var vel det at den ikke var med på dette bildet som gjorde at jeg trodde dette bildet også var fra Innlandet.Har tatt massevis av bilder når jeg har gått nedpå kaiområdet i Kr.sund.Men nå har jeg rettet fadesen.
Så du har pyntet og stelt ferdig til påske du.Her har vi to hunder som røyter noe forferdelig for tiden,så her står støvsugeren klar i en krok på kjøkkenet hele tiden.Gleder meg til det er over utpå sommeren engang,hehe.Neida,så lenge varer det ikke,det bare virker sånn.Ha en fortsatt fin dag.Klem fra meg!

Birgitta Kjellner sa...

Härliga gula påskrosor, som du verkligen är värd, Randi! Dina tankar är så luftiga och stimulerande. Jag är nog också värd några blommor. I morgon skall jag se vad jag kan hitta. Jag tror att jag tar spårvagnen ner till titt paradis. Det är ett tag sedan jag var där. Idag har det varit sommar här.
Kram från Birgitta

Turid sa...

Hihi så fint du hadde pyntet deg!

Nydelige roser og flott påskecollage;)

Tante Grønn sa...

Flott påskepynt og gode påskevettsregler :) God påske til deg!

Berit T sa...

Helt klar ser jeg:o)
Nydelige roser og koselig påskepynt. Har lik den ene hanen som du har, den står hjemme på kjøkken hele året.

ut på tur..? ingen skam å snu vet du :o)
Kos deg i påsken.