05 desember, 2012

Gracias a la Vida

Ja, jeg vil takke livet!

For øyeblikket svever jeg av lykke og får ikke sove.
Mandag var jeg på ny CT og i ettermiddag (tirsdag) kom gledesmeldingen via SMS fra min fastlege:

"Undersøkelse av lever og lunger viser at alt er normalt."

Er det rart jeg er lykkelig? 
Var forberedt på at resultat fra CT ikke forelå før i neste uke og var bestemt på å reise til Gran Canaria kommende lørdag som frisk. Sa til meg selv at jeg skulle koble fra disse sykdomstankene og ville ikke vite noe om undersøkelsen før jeg kom hjem i midten av januar. Nå er jeg glad for at denne meldingen kom før jeg reiser. Kanskje hadde ikke de 5 ferieukene blitt så gode i det uvisse?

På nytt sier jeg  GRACIAS A LA VIDA...



5 kommentarer:

Anne Britt sa...

Så flott, Randi! Nå kan du dra av sted og bare kose deg! Stooor klem fra meg.
Og vet du, jeg har tenkt ofte på hvor rart det er at vi må få slike opplevelser for å "tacka livet". Det er først når vi mister noen/ noe at vi ser dette klart.Det vet jeg alt om, tror jeg.

Turid sa...

Hipp hurra for gode nyheter! Disse ukene hadde nok ikke blitt de samme hvis du skulle gått der i spenning. NYT ferien og kos deg masse!

Klem fra Turid;)

Quiltefia sa...

Hei!! Jeg skjønner godt at du er glad!! God ferie!! Så lurt å reise vekk fra vinteren!! Annek:-)

Anne sa...

Så ufattelig glad på dine vegne Randi :-) og helt sikker på at du nå får en bedre ferie også, slike ting har en tendens til å ligge på lur enten en vil eller ikke...

Blir fint da gitt!!! jul i varmen :-) Håper bare du blogger litt underveis jeg :-)

hobbystua sa...

Heisann Randi:) Dette var en flott julegave og motta via sms,,og gleden deler jeg med deg:) Og nå kan du reise til skjønne Mogan og bare nyte dine 5 uker i et annet klima.Og lev livet og kos deg masse:)
Vil passe på og få ønske deg en god jul med det samme.
Klemmer fra Marianne:))