31 desember, 2012

¡Feliz Año Nuevo!

Her kommer nyttårshilsen fra Puerto de Mogán. Jeg har nå vært 3 uker i mitt vinterparadis og har hatt noen vidunderlige uker.  Sol fra blå himmel hver dag. Hva mer kan jeg ønske?  Jo, at de 2 siste ukene blir like flott!

Jeg vet ennå ikke hva kvelden vil bringe, så jeg gir dere et bilde fra feiringen i 2009. En ting er i alle fall sikkert; spanjolene kan å feire og det blir nok en flott kveld.


Jeg har besøk av ei god venninne og vi skal feire overgangen fra 2012 til 2013 sammen.


I desember i fjor prøvde jeg å se i kulen hva 2012 ville bringe. Kulen hang på juletreet ved Anfi del Mar (Gran Canaria) og bildet ble tatt 26.12.11. Jeg så palmer, sjø og blå himmel.


I sommer var det en stund fare for at jeg ikke skulle få oppleve dette igjen, men nå er jeg her.
Under den samme himmel som hjemme, men med palmesus, blå himmel og salt sjø.
Lykkelig. Og takker for livet.

Måtte alle mine lesere få et godt nytt år!

3 kommentarer:

Anne sa...

Jeg kjenner litt på følelsen din Randi :-) Ikke minst gleder jeg meg over at ting gikk så uenderlgi mye bedre enn hva en har lett for å tro, frykte. MEN! ting har en tendens til og ordne seg for kjekke jenter, og det var MENINGA! du skulle på tur :-)

Håper du får en fin fin feiring i kveld og ALT godt ønskes deg for 2013 kjære venn :-)

Klem.

Anne Britt sa...

Godt nytt år, Randi!!!

Anita Ness sa...

Et rikrig godt mytt åt til deg Randi! Og må kulen spå deg masse mer palmer og sol.:)