26 desember, 2012

Bloggtreff

Jeg har foreløpig ikke egne bilder fra bloggtreff på "holmen", men det kommer nok ut i januar.
I mellomtiden kan du besøke Artemisias og lese hva hun forteller om treffet.


I går kveld hadde jeg rolig hjemmekveld, men en bok og flott julekonsert på spansk TV. La meg tidlig og har sovet som en bjørn om vinteren. "Hushjelpene" vekket meg kl 10:10!  Pytt-pytt, jeg har ferie...

Nå er jeg "downtown" og skal gå tur i havnen når jeg har skrevet ferdig her. Må jo ut i solen og nyte den fine dagen. Det var 22 grader når jeg gikk hjemmefra og himmelen er fortsatt blå.  Som den har vært siden jeg ankom den 8.desember.  Livet er herlig!

Ha fortsatt en fin dag!


3 kommentarer:

Marianne sa...

Høres så deilig ut, Randi, ikke minusgrader her, bikker over mot plussiden, fortsatt ikke kommet den meldte snøen/sluddet, enda. Men her er uvanlig mye tele i jorda på "denne øya i golfstrømmen).

Juleklemmer fra Marianne på Vigra.

Marianne sa...

Høres så deilig ut, Randi, ikke minusgrader her, bikker over mot plussiden, fortsatt ikke kommet den meldte snøen/sluddet, enda. Men her er uvanlig mye tele i jorda på "denne øya i golfstrømmen).

Juleklemmer fra Marianne på Vigra. :)

Anne Britt sa...

Hei i varmen!
Nå regner snøen vekk, og veiene er isglatte. Enda en grunn til å bli der du er. God romjul!