23 desember, 2012

Dagen før dagen...

og de fleste er lettere stresset.  Eller; er du kanskje ferdig med alt som skal gjøres til jul?

Jeg er klar for enkel julefeiring her i varmen. Pyntet i apartementos No 5 tidlig i uken, både inne og ute. I det jeg forlot leiligheten for å gå "downtown" var det 31 grader og kraftig vind. De flotte julestjernene blåste overende i dag og ble halvert.  Pytt-pytt, jeg har hatt stor glede av de store blomstene i 2 uker allerede!

Er fornøyd med ferien hittil.  Trettende dag med sol og gode venner rundt meg. Nå skal jeg rusle en tur i havnen og kanskje møter jeg noen å spise lunsj sammen med?  Hvis ikke er jeg blitt så stor og flink at jeg klarer å spise selv...



Kos dere og ikke stress for mye på lillejulaften!

2 kommentarer:

Anne Britt sa...

Jo da, her er alt i rute - Varm Klem er sendt....

Anita Ness sa...

Masse god jul til deg Randi! Så det er vind der i dag, ja det har det vært her også, men dog mye kaldere og snøstorm i kastene..
Har kagt inn noen kanarijulebilder på bloggen min, hvis du vilse, Kommer mer etterhvert når jeg orker å legge inn.:) Kos deg masse i morgen, forresten det vet jeg at du gjør.:) Har snakka med søstrene og foreldrene mine i dag om å feire jula i Mogan neste år.. Må snakke med deg om tips til bosteder da.:) :)