11 januar, 2009

Puerto de Mogan - Tranquilidad y Belleza

Stillhet og skjønnhet. Det er den beste betegnelsen Puerto de Mogan kan få. Hver morgen gikk jeg tur langs sjøen og nøt stillheten før alle turistene invaderte min lille by.
En kaffikopp i morgensolen på Bar Marina.
Cafe de Mogan har ikke åpnet.
De har forresten utvidet lokalene siden i fjor og overtatt naboen "Casablanca".
Min gode venn Humphrey Bogart har forlatt stedet. (Se tidligere post her.)
Første båt fra Puerto Rico ankommer med turister.

Jeg går videre til moloen og nyter utsikten mot Puerto Rico.
The silence and beauty. It is the best expression for Puerto de Mogan.
Every morning I walk along the sea, drink coffee and enjoying the silence before all the tourists invaded my little town.

1 kommentar:

Anne-Berit sa...

Du verden for nydelige bilder,og for et fint sted.På den kafeen kunne jeg sittet i timevis og bare sett,herlig.Håper influensaen har sluppet taket,og at du føler deg bedre.Ha en fin dag!