11 april, 2010

Sitatstafett

Jeg har fått en utfordring fra Elin som har bloggen Hus og hagegleder. Takk for fin omtale av bloggen min Elin!
.
Utfordringen går ut på å lage et lite innlegg med et sitat eller ordtak, samt et bilde som illustrerer dette sitatet/ordtaket. De som tar opp stafettpinnen og tar utfordringen, gir stafettpinnen videre til to nye personer. Så skal det linkes til Petunia som startet denne sitatstafetten.
.
Jeg velger et sitat av H. C. Andersen:
"Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha."

Jeg har frihet til å gå ut i solskinnet for å nyte en liten blomst; hestehoven!
.
Sender stafettpinnen videre til disse to: Mormonsen's Blog og Madames huskeblog, begge kreative bloggdamer.
.
Lykke til fra

9 kommentarer:

Madame sa...

Det er et dejligt billede og et dejligt citat, Randi! Jeg er forresten ved at læse H.C. Andersen i øjeblikket - og jeg skal se, om jeg kan finde på noget til stafetten :-)

Petunia sa...

Herlig, Randi!!
Så artig dette var fordi at Sitatstafetten døde plutselig hen og nå er den oppe og går igjen!! Setter deg på listen jeg med innlegget her!!!!

Vilt og vakkert sa...

Heisann Randi!

Så flott - det er dette som er suverent med blog, nyttige og overaskende innspill!
Herren i huset ser film på TV, og vil når den er ferdig, finne fram til navnet på "fortet". Det ligger ca. 10 minutter å gå nordøstover fra stranda... hvis jeg har orientert meg rett. 48 rom, gårdrom/have. Vi trodde vi hadde funnet et billig sted, men prisen var for pr. person! Da ble det helt normalt for Spania! Stikker innom snart igjen!

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Raskt ekspedert fra herren: Hotel Es Port, heter det!

Synnøve. sa...

En morsom utmaning det der.
Skal bli artigt å lese de mange sitatene.
Klems fra Digernes.

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Siste kommentar før køya!
Det må ha vært 48 ledige rom - og jeg har misforstått. Visste ikke at Apollo har dette hotellet. Skal gå inn og sammenlikne med hva vi betaler tilsammen for fly og opphold mot charter. Tror det er 69 euro pr. pers pr. natt og 4300 for fly for to t/rt.
Siden du drar dit så ofte, må det være flott der.
Vi kikkes!

Jorunn Helene sa...

Så Flott sitat med ett nydelige bilde til.
Hestehoven er jo Vårens "sol"
Ønsker deg fine og solrike Vårdager.
Klem fra Helene.

Anonym sa...

Hei - og takker og bukker for utfordringen. Men her har jeg nok deltatt for en stund siden - du ser meg på lista hos petunia. I stedet var jeg og markedsførte dine flotte presentasjoner av soller hos Vilt og vakkert, og laget lenke til din blogg og gode greier. Og hva ser jeg når jeg kommer inn på bloggen din: Vilt og vakkert har allerede funnet deg! Men det var et godt forsøk fra min side..:)

Anonym sa...

PS - og så glemtge jeg helt å si at det var et nydelig sitat du hadde funnet til stafetten.
Her er mine: http://mormonsen.wordpress.com/2010/01/25/stafettutfordring-med-sitatordsprak-og-bilde/