27 april, 2010

Premie: Jordbær

Frøken Vår pauset i dag, men ikke denne dama!
Fridagen ble fullbooket.
Etter besøk hos tannlege, legesenter og venninne (kaffe må vi ha...),
ble det husvask og klesvask.
Så i kveld fortjener jeg en liten premie! Mums-mums...
Candonga jordbær fra Portugal er nesten like gode som norske.
Rik på antioksidanter og C-vitaminer.
En klatt Kesam Vanilje gjør opplevelsen enda bedre!
Bruker vanligvis Kesam Vanilje Mager med 0,6 g fett,
men på nærbutikken hadde de kun vanlig Kesam med 7,4 g fett.
Skitt au - i dag fortjener jeg noe som smaker godt!!!

11 kommentarer:

M.E.V. foto sa...

Vel fortjent! Jordbær og vaniljekesam er en god kombinasjon:)

Synnøve. sa...

Jorbär kan eg spise ett par stykken av. Allergi. Men kesam har eg aldrig prövd. Kanskje skulle ta en prövesmak.
Kramen.

Anne Britt sa...

7,4 g fett? fordi du fortjener det. Ha en fin dag!

Anne sa...

Jøss, det smakte sikkert godt, men hadde valgt is jeg da, is fra Henning Olsen mmmm

Jorunn Helene sa...

Å jordbær er himmelsk godt. mmmm.
Jeg smakte noen jordbær her i januar, vet ikke hvor de kom fra men de smakte bare vann.
Har ikke smakt de fra portugal,da. så nå ble jeg nysgjerrig.
Kesam har jeg aldri smakt.?
Bruker vaniljekrem og is for det meste til.
Men jordbær er snaskens med eller uten tilbehør.. Naammmm.
Ønsker deg en riktig fin kveld.
Klem f.Helene.

Elsa sa...

Å, det så fristende ut. Håper inderlig at frøken vår avslutter pausen sin og overtar roret igjen.

Anonym sa...

Jeg er sikker på at de ekstra prosentene på kesamen ikke var en direkte ulempe for smaken! Har hatt et bærkick jeg og i dag, og satt til livs bortimot en halvkilospakke med moltebær. Den lettfløten med vaniljesmak er ikke ueftten til bær, den heller. Men youghurt går greit, det og . Gratulerer med ny bil. Jeg eide en italiener en gang, en liten alfa romeo. Men den var så lunefull, så det var en lettelse å bytte ut med en tysker, en Golf diesel, som fulgte meg trofast en mannsalder. Den utholdt tom. to sønner som tok lappen i de årene bilen var i familiens eie. I dag reiser jeg bare kollektivt, men savner bil en skjelden gang ;)

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Randi
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min, så kjekt at du likte den. Jordbær og Kesam er godt. Ønsker deg fine og vårlige dager. Klem fra Jannicke

Turid sa...

Nam nam:)

K@ri sa...

Ja så men skal det bli vafler på deg:-) Jeg ser jo at du holder jordbærene selv også, så det skulle bare mangle.... Jeg er vaflefri for første gang på tre dager i dag, men jeg vet ikke om damen eller fornuften vinner til slutt i kveld. Godt er det i alle fall!
Og ser du frøken Vår, så fortell henne om meg er du snill. Jeg trenger henne SNAREST!
Vakre tanker fra K@ri*

Lothiane sa...

Det så godt ut! Hvis sola kommer tilbake igjen før vinteren, skal jeg jammen prøve. :)