24 februar, 2010

Lengter etter våren...


Snøhilsen fra

13 kommentarer:

Tovepia sa...

Huff ja, vi vil ha vår!!!
Men kos deg allikevel:D
Klem fra meg;)

Anonym sa...

Da er vi to (og sikkert enda mange, mange fler), Randi! Aldri vært så lei av snø og kulde som i år - men nå er det bare -4 her, så det er håp om varmere tider. Kos deg så godt du kan imens! Klem**

RitaLita sa...

Dette har jammen vært en lang og kald vinter, og med mere snø enn jeg kan huske noen gang!
Var på jobbtur til Moss i dag og der var det minus 20. Kom hjem fra jobb og fyrte i peisen, åpnet en rødvin og tente masse levende lys! Nå er det vinterferie her hos meg :-)
Stor klem og god onsdagskveld!

Madame sa...

Det gør jeg også, Randi - nu vil vi gerne se noget grønt og mærke solen varme :-)

Anne sa...

Henger meg virkelig på den der ja Randi :-) luta lei jeg også!!

Anonym sa...

Du er ikke alene om å lengte til vår.
Nå er det nok. Men det er faktisk vakkert.
Inger-Johanne

Synnøve. sa...

Hei.
Ett flott bilder fra sunnmöre med snö på. Det er herligt å sjå.
Her snör det idag. Hvordan er det hos deg?
Klems Synnöve.

salige lavendel sa...

Ja, vi får håpe at våren kommer en gang...men jeg tror vi har snø ganske langt uti mars også! Flott bilde du har tatt. Og statuen i innlegget under var også nydelig! Takk for titten her hos deg :)

K@ri sa...

Hallo???? Sner det hos deg? Vi har ikke hatt nedbør på flere uker, men jeg er redd vi får en dose til natten. Det er nemlig en megastor ring rundt månen, og det betyr nok bare en ting.
Ja, noen skatter har helt klart dukket opp, men jeg forundres over hvor forskjellige vi er..... Noe av det som jeg syns er kjekkest å finne blir betraktet som ræl av andre. Jeg har ikke noe behov for syntetiske gardiner og duker, men det har faktisk andre.... Godt vi er forskjellige så vi slipper å slåss i det minste.
Ønsker deg også ei god helg. Jeg håper vi blir ferdige med jobben i helga, for nå er det NOK! Leiligheten er solgt, og jeg gleder meg til at nøklene skal leveres!!!
Jeg gleder meg til ei rolig helg i Mulighetenes Rike! Det er lenge siden det....
Vakre tanker fra K@ri*

Jorunn Helene sa...

Ja nå har vi da nok snø, det er sååå mye at de ville dyrene må svømme i det hvite havet.. :o
Og grave for å finne noen mat strå under snøen.
Vi vil ha Vår nå.
Men hver gang jeg ønsker meg våren, begynner det å snø.
Bare ut mars nå så ser vi vel hestehoven og snøklokkene.
Gleder meg. :)
Ønsker deg en riktig fin dag.
Klem fra Helene. :)

Yvonne sa...

Nu är det äntligen plusgrader här!! Men oj, vad snö...och så kommer väl vårfloden från Norge sen också ;) I Klarälven...
Kram!

Anne Britt sa...

De siste dagene har det regnet hos oss, og i byen var det rene svømmebassenget. For vi har hatt mye snø en stund nå. Men mars er like om hjørnet: Det finnes håp for bedre tider.

Donald sa...

Selv om jeg godt kan lide solen og var ude og havde en dejlig dag idag, så er det nu alligevel flot med sne, og den måde du har taget det billede giver både dybde og en fornemmelse af kulde! Smukt :-)