13 februar, 2010

La primavera está en camino...

For 1 time siden ringte det på døren min og der sto et blomsterbud.
Spent som et barn på julaften rev jeg av papiret for å lese kortet.
"Våren er på vei! Kyss!" var teksten.
Min helt spesielle venn i Spania vet å overraske meg!
Vakker bukett, ikke sant?
En påminnelse om at våren nærmer seg.
Jeg er glad og rørt!
(Klikk for større bilder.)

Muchas gracias amigo!
Du vet at jeg setter stor pris på ditt vennskap.
Denne overraskelsen beviser teksten i innlegget jeg hadde tidligere i dag!
.
Amigos para siempre
"I feel you near me
Even when we are apart
Just knowing you are in this world
Can warm my heart
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempre."
.
MIL ABRAZOS
.

12 kommentarer:

Tovepia sa...

Sååå utrolig hyggelig!!! Blomster på døra er ikke ofte,og når de kommer fra en god venn og uventet, er det kjærkomment!
Kos deg i kveld og klem fra meg;)

Birgitta Kjellner sa...

Så vacker och så oväntad och just till Alla hjärtans dag!!
Ljuset kom till dig från din vän.

God natt och sov gott, Randi
Kram från Birgitta

M.E.V. foto sa...

For en hyggelig overraskelse! Ha en fin dag i morgen:) Klem

Yvonne sa...

Så otroligt underbart!

Artemisia sa...

Så vakkert! En spansk beúndrer? Fin søndag til deg Randi.:)

Anonym sa...

Guuuud, så koselig! Sånt blir man glad av, leeenge! Men de er fortjent! Ha en fin søndag, Randi! Klemmer**

Synnøve. sa...

Så flotte blomster er det altid morsomt å få.
Kan skjönne det er flott når dem kommer fra en helt speciell venn.

Håper at allt er bra med deg.
Her går det i forkjölelse...
Klems fra meg.

Anonym sa...

Vilken underbar överraskning och vilken underbar vän, som verkligen vill göra en annan människa glad.
Jag tror säkert att din vän är lika glad i sitt hjärta som du är, det brukar människor vara, som vill göra något glatt för andra.
Var rädd om den vännen!
Ha en verkligt bra måndag och titta ofta på den vackra blomsterbuketten.

Kram
Birgitta Beep

K@ri sa...

Så vakkert! Både blomster og ord!
Nyt det og kos deg i vissheten om at det nærmer seg våren med stormskritt nå.
Vakre tanker fra K@ri*

Anne-Berit sa...

Så koselig,og for noen nydelige blomster du fikk.Du blir tydeligvis satt stor pris på av din venn.Kos deg videre.
Klem fra Anne-Berit:)

Jorunn Helene sa...

Å det var en koselig blomsterhilsen, vakkre blomster.
Godt å ha slike venner.
Klem fra helene. :)

Melusine sa...

Mucho bonito!
For en flott overraskelse å få, Randi - treffer du din spesielle venn i mai, eller er det et annet sted du reiser?