05 februar, 2010

Jeg har fått utmerkelser!

Jeg har fått 2 utmerkelser på knappe 2 uker.
.
Ellens Hobby og Hus og Hagegleder mener jeg fortjener dette.
(Klikk på bloggnavnet og ta en tur på besøk til disse to bloggerne!)
Jeg takker Ellen og Elin for utmerkelsen!
.
Med denne Award'en følger det også en utfordring:
  1. Kopier Award'en på bloggen din (kopier den ved å klikke på bildet og lagre den, helst i mappen for dine bilder).
  2. Link til personen som ga deg Award'en.
  3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
  4. Velg 7 andre bloggere som du sender Award'en videre til.
  5. Link til deres blogger.
  6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om Award'en.
Er ikke så begeistret for slike utfordringer, men skal gjøre mitt beste. Hva som er interessant for andre lesere er jeg heller ikke sikker på. Men her kommer noen fakta om meg selv:
  1. Mammaoppgaven har vært min største oppgave hittil i livet. ”Bekymringsministeren” dukker fortsatt opp i meg, selv om "arvingene" for lengst har vist at de klarer seg godt på egen hånd.
  2. Kontakt med familie og venner er viktig for meg. Takk for telefon og internett!
  3. Rettferdighet og ærlighet er en egenskap jeg fikk inn med morsmelken. Disse egenskapene står sterkt i livet mitt og jeg mener de burde stå sterkere i samfunnet.
  4. Jeg er reiseglad og elsker flyene som tar meg til varmere strøk. Favoritter er Soller og Mogan, som selvfølgelig avspeiles i bloggen min. Når det gjelder bilkjøring har jeg brukt opp kvoten, etter 41 år som sjåfør. Før kunne jeg kjørt til "Verdens Ende", nå kjører jeg kun innen kommunen!
  5. Ålesundspatriot til ”the bitter end”, selv etter 31 år med "mobbing" i Romsdalen. Dette gjelder IKKE fotball, men byen Ålesund.
  6. Jeg elsker jobben min og håper jeg kan fortsette i lang tid, selv med utslitte armer.
  7. Blogging og fotografering har blitt en større del av livet mitt de 2 siste årene. Kamera er alltid med i vesken og jeg trives godt i Blogglandia. Facebook er også et samfunn jeg besøker daglig.
-->
Utfordringen blir å velge 7 bloggere blant alle venner i Blogglandia. Jeg har faste lesere som er sender koselige kommentarer til deg jeg skriver om. Valgene er varierte blogger og jeg anbefaler mine lesere å titte innom de jeg sender denne Award til.

Til de som får denne Award sier jeg gratulerer. Utmerkelsen er vel fortjent!
.
Kanskje noen av dere har fått denne utfordringen tidligere, kanskje vil dere ikke være med på dette.

Jeg sender i alle fall Awarden videre til 7 av mine kreative bloggvenner:
.
Med kamera på tur
Tovepia
Sagt Med Hjertet
RitaLita
Hverdagsprat
Midt i Livet
Erta-Berta

God fornøyelse for dere som drar på besøk til disse bloggerne.
. .
God helg fra

9 kommentarer:

RitaLita sa...

Tusen takk Randi :-)
Jeg tar utfordringen, og skal nok få til noe i løpet av helgen :-)
Flotte nye ting og lære om deg da jeg leste dine 7 punkter.
(De 3 første punktene kunne jeg skrevet selv, - der er vi veldig like :-)
Har stor glede av bloggen din og er glad vi "møttes"
God helg til deg vennen!
Stor varm klem

M.E.V. foto sa...

Gratulerer:)

Utrolig flotte blomster på denne øya di, og moro at du fant navnet på den du lurte på:) God helg!

Synnøve. sa...

Gratulerer Randi.
Du fortjener den så godt. Du tar oss med på flotte ferierturer helt gratis.
Klems Synnöve.

Anne-Berit sa...

Gratulerer med awardene,det er deg vel unt.
Ha en riktig god helg.Klem fra meg:)

Jorunn Helene sa...

Hei. Gratulere til deg med Awarden. Den er vel fortjent, du har en unik og flott blogg.
Jeg takker for hyggelige ord, og jeg skal prøve å se hva jeg kan få ut av denne utfordringen :)
Ønsker deg en kjempeflott Helg.
Klem fra Erta-Berta.
= Helene. :)

Anne sa...

Utrolig arti lesning, en føler en blir mer kjent vettu!!

Strikkebesta sa...

Felicidades, que bien que has recibido distincsiónes!
para mi es muy interesante leer que piensas es lo más importante en la vida.
No se si mi español es correcto, pero hay que practicar antes que v empesamos el curso en FB.
Que tengas un buen fin de semana!

Anonym sa...

Gratulere Randi, vel fortjent.
Som fan fra 1. emne på bloggen og til nå så har det vært en opplevelse. Selv om vi ferierer på samme sted - Puerto de Mogan, har du evnen til å oppdage og ikke minst ta bilder og beskrive ting slik at en neste gang må skjerpe seg og oppleve det igjen. Takk for mange flotte opplevelser.

Ole

Anonym sa...

TUSEN takk, Randi! Så morro å lese, og takk for utfordringen og de gode ordene.. skal se om jeg får sendt utfordringen videre i løpet av kvelden.. nå skinner sola, og jeg skal nå ett og annet...