03 desember, 2008

Minneverdig måltid

Desember og ute er det minusgrader. Da er det koselig å se på bilder fra varmere dager.
Sommeren 2007 var jeg på Gran Hotel Soller sammen med mine venner.
Vi spiste en minneverdig lunsj på herlige takrestauranten Atico. Se mer her.
Med utsikt til Soller og fjellkjeden Tramuntana nøt vi måltidet til fulle.

Vi ble ønsket velkommen og servert champagne (på huset) mens vi studerte menyen.

Superkelner Antonio sjarmerte med sitt gode humør og utmerket service.

Deilig rosèvin fra Ferrer gjorde måltidet perfekt.

Mallorca produserer mange gode viner, bl.a. fra Bodegas Josè Luis Ferrer.

Enkelte liker også en søt avslutning på måltidet.

3 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Så ikke vondt ut det der nei,eia var man der.Men her går man i snø opp til knærne og skal ordne til jul,hehe.Vi får drømme oss til varmere breddegrader.
Ha en fin kveld!

Unknown sa...

Drømmer er et overlevelsesknep! Kjenner jeg blir varm innvendig når jeg leter i slike bilder.

Anonym sa...

jeg skrev om tilstedeværelse i hverdagen i går, men sannelig tror jeg det er viktig å drømme og mimre også! Slike stunder er da livgivende?