12 november, 2012

Sunny side of Side

For de som kjenner meg vet at jeg liker solnedganger bedre enn soloppganger.
I Side prøvde jeg å fange solen, men det var ikke enkelt.



På stranden var det mange som tok farvel med solen denne kvelden.








Med solnedgang og palmer i blikket koser bloggdama seg!


Den flotteste solnedgangen opplevde jeg ved Apollontemplet i Side.
En magisk stund!


På en våt og grå novemberdag var det godt å drømme seg litt bort i en bloggpost og minnes fine dager i Side i slutten av september.

Hvilket vær har du i dag?


3 kommentarer:

Marianne S. sa...

Det er herlig med drømmer, Randi! Det eneste jeg savner her ute på øya er temperaturene i Side. Sandstrender har vi i massevis, men burde kanskje hatt en og annen restaurant for å innta et godt måltid - i solnedgang og med god utetemperatur.

Tovepia sa...

Nyyydelig!!
Her er det varmegrader og regn..men klarer godt å drømme meg bort til disse strendene::))
Ha ei god uke, klem fra mæ;)

Anonym sa...

Veldig morsomt bilde med deg som
bærer av solen!!!
Inger Johanne