17 desember, 2008

Spansk musikk

Paa restauranten til husverten (Orillas del Mar) er det spansk sang og gitarspill hver kveld unntatt onsdag. Husverten og en kompis (eller flere) synger og spiller fra kl 20 til 23. Dette er det genuine med Puerto de Mogan. Her finner man det virkelige Spania...

I gaar kveld feiret min danske venninne Lykke foedselsdag paa Orillas del Mar.

Se innlegg 17.10. med video fra restauranten her.

Jeg bruker fortsatt maskin paa internettkafe, da tilgangen paa wifi er haaploes. Maa nok reise i Sjoemannskirken en dag. Vil saa gjerne legge inn noen bilder i bloggen. Hvis ikke jeg faar ordnet dette i loepet av oppholdet, maa nok mine kjaere lesere vente til jeg kommer hjem.

Har et fantastisk vaer, men litt kjoelige kvelder. Men ikke verre enn at jeg gikk med 3/4 arm og sandaler i gaar kveld.

Live Spanish song & music at Orillas del Mar; every night except Wednesday. Fantastic.
See video in my post dated 17.10.

Everything is OK and the weather is great. Problems with free wifi, so I have to visit a cybercafe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, Randi - ser at du er i farta og selv om det ikke er så varmt, tenk på oss her hjemme! 0 - +1 regn og slaps. Vedr. trådløst - sjekk med havnekontoret, jeg fikk inn signaler der sist, men jeg hadde da annen tilkobling - ikke god, så jeg vet ikke om de gir deg tilgang.

Ole

Unknown sa...

Tror ikke jeg strever saa mye mer med dette traadloese. Kanskje den vonde armen min har godt av en pause.

Alle lesere maa smoere seg med taalmodighet og vente til jeg kommer hjem.

Har det trivelig sammen med fastboende og ferierende.

Skriver mer om mine opplevelser senere.