01 oktober, 2008

Litt av et sjokk...

...er jeg sikker på at mange får når Randi har ordnet seg blogg! Flere av mine venner har mast på meg i månedsvis. Grunnlaget ble lagt for mange måneder siden, men jeg har ikke hatt overskudd til å gå løpet helt ut. Nå har jeg i alle fall startet min bloggverden og så får tiden vise hvor flittig jeg kommer til å bli.

For tiden er jeg lite kreativ, så starten blir nok mye "prøve & feile". Selv om jeg er veldig nysgjerrig på PC som verktøy, får jeg en sperre når det gjelder det tekniske. Vil ikke lære...

Første bildene i bloggen min forteller om det deilige høstværet vi har i Tomrefjord. Det har vært et aldeles nydelig vær i lang tid. I helgen var det kraftig vind og nedbør, men nå skinner solen fra (nesten) skyfri himmel igjen. Skarpere luft og om nettene er det kaldt. I går kveld var det kun +2,6 da jeg avsluttet dagen like før midnatt. Snøen ligger som melis på fjelltoppene.

Fortsatt rispbær på buskene. På trappen min har høsten meldt sin ankomst.

Slutt på krydderurter og på plass med høstblomter. På trappen nå i ettermiddag viste det nesten 15 grader. Ikke så verst til å være 1.oktober!
Dette var mitt første innlegg på bloggen og jeg håper det ikke går lang tid før neste kommer.

To my English friends: A new era has started. Randi have started her blog for thoughts about travelling and everyday life. I don't understand so much of this, but by practice I want to be a champion! In my first post I wrote about the fall. The weather, icing suger on the mountain, still some currant in my garden, no more herbs outside my door... I'm in lack of creativity , but hope to return with new posts very soon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Randi.
Så kjekt å lese bloggen din!
Flink du e :)

May Tove

Unknown sa...

Takk for det May Tove. Skal nok bli enda bedre. Lærer vel mer etterhvert.

Mare Nostrum sa...

Kreativitet som jeg elsker!