21 oktober, 2008

Fysioterapi & varme.

Egentlig burde jeg reist til Gran Canaria nå og brukt sykemeldingsperioden fornuftig, dvs. intensiv fysioterapi og varme dager. Som sykemeldt med fysioterapi 1 gang i uken her hjemme, går utviklingen tregt. Og ikke minst; det virker som en evighet til jeg skal reise til Gran Canaria. Flybillett og leilighet ble bestilt for lenge siden. Jeg håpet jo at helsen skulle holde utover høsten, men slik gikk det altså ikke.

Å reise charter rundt juletider er dyrt (som alle skoleferier), men når jeg reiser på denne tiden blir juleferien inkludert og jeg får færre fraværsdager på arbeid. Pågangen av reiser fra vårt distrikt er stor, derfor var jeg tidlig ute med bestillingen.
Dessverre får jeg ikke endret flybilletten ettersom flyselskapet ikke har noe ledige 4 ukers turer utover høsten. I år (som i fjor) slipper jeg heldigvis rimeligere unna med kun flybillett på charterfly og leilighet som er bestilt privat. Kan noen forresten fortelle meg hvorfor flybillett t/r med charterfly 4 uker er dyrere enn 1, 2 eller 3 uker? Faktisk noen hundrelapper i tillegg for hver uke!

Avreise fra Molde 10.12 og jeg må være tålmodig. Min egen nedtelling finner du på denne siden:

View My CountDown Page

Ingen kommentarer: