07 oktober, 2008

Strandpromenade i høstskrud

I dag har jeg gått "strandpromenaden" min. Dvs det nærmeste jeg kommer en strandpromedade i Vestnes kommune er Kråkneset friluftsområde. Og denne gang husket jeg kamera!

Prøver å kombinere tur til kommunesentrum med en spasertur i det vakre friluftsområdet Kråkvika. Mesteparten av stien går langs sjøen og det dufter herlig av tang og tare. Jeg koser meg i dette området, mye mer enn på skogsveier hvor det er tett skog. Friluftsområdet er et tilrettelagt tur- og badeområde på sørøstsiden av Flatevågen i Vestnes. Et nettverk av forseggjorte stier, benker, oppslagstavler med informasjon, bålplass og badeplass.

Jeg lar bildene og fargene tale sitt eget språk.






My local "sea front pedestrian". The palette of nature is colouring the surroundings at this time of year, in a golden scale. Each and every leaf has got it`s own patterns and colours. Everyone is a little work of art.

Ingen kommentarer: