24 november, 2011

Casa Emanuel

Inger Harrington er i barndomsbyen Ålesund på sitt årlige besøk.
For å samle inn midler til  Stiftelsen Casa Emanuel.
Stiftelsen Casa Emanuel har til formål å støtte humanitært arbeid for 
å bedre kårene til vanskeligstilte barn og unge i regionen Sao Paulo i Brasil.
(Bildet er lånt fra Nytt i Uka) 
   Nytt i Uka skrev om Inger i går og det kan du lese her.
Hun blir å treffe på handlesenteret Moa fram mot jul.
Legger du handleturen til Moa i disse førjulstider, støtt Stiftelsen Casa Emanuel!
Vi lever i overflod og kan alle gi en skjerv til dette arbeidet.
 Folk er jo hysteriske i disse tider; handle, handle, handle...
  Legg handleturen via Inger!
Hun sitter utenfor COOPAMFI Moa Nord.
Kjøp noe av det hun har å selge!
I fjor kjøpte jeg flere gavekort hvor beløpet gikk direkte til Stiftelsen Casa Emanuel.
Kanskje hun har disse gavekortene i år også?
Om du ikke er i nærheten av Ålesund og likevel vil gi din støtte; 
send penger til konto 3910 15 64340.
   Jeg skrev om Inger og hennes utrolige livshistorie i januar. 
Innlegget kan du lese her.
STØTT INGER OG HENNES ARBEID!

4 kommentarer:

Bjørg sa...

Jeg støtter gjerne Inger. Mitt ønske er jul kun hvert annet år! Har vel noe med min alder å gjøre, hmhm.

Anonym sa...

ja, og hysteriet har ingen ende ! lurer på hva folk gir ungene til jul.. de får jo alt de peker på hele året..

beundrer mennesker som henne som ofrer seg så til de grader for andre.. Sao Paulo er vel en av verdens mest kriminelle byer.. man kan ikke forestille seg hvordan folk lever der om man ikke har vært der..

Ha en fin kveld.

Anne sa...

Enig med Berit, et forbilde av dimensjoner!!! hadde vi alle vært litt mer DER du...

BirtH sa...

Det er så bra at det fins sånne mennesker som Inger! Det er for langt for meg til Ålesund, men mitt bidrag blir et beløp på den kontoen du har oppgitt! Det gjør jeg!

Ha ei god helg!