10 november, 2011

The Wheels of Life

 Denne fikk jeg tilsendt fra en kollega.  Hvor er du?

8 kommentarer:

BirtH sa...

He he. Hvilken fase er jeg i nå ... Jo, det må være til høyre i den midterste rekka (liker ikke å tro at det er bobiltid ennu ...) ;-)

Anonym sa...

: )) er ikke helt sikker på hvilken jeg er havnet i : )) må være bobilen : )) som jeg forøvrig har stoooor sans for !

Yvonne sa...

Haha, jag har bara kommit till nr 3 än ;)

K@ri sa...

Ha ha ha! Den mangler forresten den med en hund som trekker i båndet!!! Og jeg tror jeg bli å hoppe over de 2 siste? De ser ikke særlig show ut da.....
Vakre tanker fra K@ri som sitter godt i godstolen og lurer på om hun skal rydde spiskammerset før hun tar kvelden... Det er så godt i morra tidlig om det blir gjort i kveld... Litt struts ja, men jeg sitter enda. I alle fall litt til ;-)

K@ri sa...

Ryddet i går kveld, så i dag har Danene sovet lenge i No15! Godt det også, og da er vi utgvilte til vi skal ta helga i Mulighetenes Rike ;-)

Madame sa...

Haha, det er vel nok sødt, Randi - jeg håber, det varer længe, inden jeg får brug for de to sidste slags køretøj :-)
Ha' en god weekend!

Rune Eide sa...

Tja, si det - jeg har vel prøvd de fleste :-)

Anonym sa...

Bruker mest offentlige transport og beina og sykkel om sommeren :) Så jeg er sannelig ikek sikekr på hvor jeg befinenr meg. Det med at hjulet er den viktigste oppfinnelsen, har nok noe for seg, når man ser på dette. Det var forøvrig en som mente det var vaskemaskinen. Men det er vel noen hjul inne der også.