20 juni, 2009

SALT KYST

SALT er et magasin for kystens næringer og kystens folk.
Den siste utgaven (Nr 2 - 2009) fokuserer på Sunnhordland.
.
Det også skrives om Kongeleia i Gulen, om Lindesnes fyr,
besøk ombord i HMY Britannia (dronning Elisabeth's yacht),
en artikkel om draugen på Lofothavet og om et strandhogg i Malaysia.
Det finnes også interessante portrettintervjuer og en historisk artikkel om Roktas forlis.
.
Faste spalter er:
"Kystens kokker" (Skjærbrygga i Stamsund i 2-2009),
"Kystens fotografer" (Tor Resser fra Stord i 2-2009)
"Utgavens organisasjon" (Havforskningsinstituttet i 2-2009)
Matoppskrifter, kryssord og mye mer.
I SALT kan du blant annet lese om skip og båt, samferdsel, kystkultur, fritid og reise.
SALT er magasinet for den som er interessert i kysten og alt det spennende som skjer her.
.
SALT er i salg hos Narvesen og kan også bestilles som abonnement.
Mer informasjon om magasinet finner du på nettsiden her.
.
.Til mine bloggvenner:
Løp og kjøp, her er det mye interessant lesestoff som lukter salt sjø.

Jeg anbefaler SALT på det varmeste!

3 kommentarer:

Madame sa...

Bare vi også havde 'Salt' her i Danmark - det lyder meget spændende!

Brit. (lille meg) sa...

Ja, det høres spennende ut! Du er iallfall flink til å reklamere for dette. Men jeg, min landkrabbe, kommer nok ikke til å løpe og kjøpe....
Ha ei god helg!;.)

K@ri sa...

Hei! Jeg lever....
Litt flau, men det har vært travle dager, så det har vært lite tid på nettet. Sånn er det bare innimellom.
Kjekt å være med deg i Ålesund igjen, og ja, det har blitt mere jordbær :o)
Ha ei fin helg videre.
Klem fra Kari*