10 oktober, 2009

Puerto de Mogán - La perla del Atlántico

Sender en hilsen til "Condesa Marisol" og hennes venninne som er på "vinterlagring" i Atlanterhavets perle. Etter en ukes opphold i solen er dere sikkert akklimatisert og har allerede glemt høsten i Norge.

I ettermiddag reiser venner fra Ålesund til Cordial Mogan Valle og skal ligge 1 uke på "lading". Husk å koble ut alt hjemme! Nyt ferien mine venner, det fortjener dere ;-)
.
Jeg hilser også til Ole m/frue som nyter en lang ferie i landsbyen og til Trude som har blitt en ekte kanarifugl. Gleder meg til å treffe deg på Zoo.
.
MIN nedtelling til "”recovery time” har startet og i dag er det 68 dager til jeg reiser. Trenger jeg å si at jeg gleder meg som et lite barn til jul?

2 kommentarer:

Anne sa...

Ta meg med!!! trønderkjærringa er værsjuk :-(( ganske så flott vær i dag da, men nå er det kaldt og fare for glatt vettu, og når sant skal sies er jeg en pyse bak rattet på glatt føre.

Ut i hagen med kamera, blir nok det lengste på meg denne lørdagen.

Kos deg du også Randi.
Klem fra meg til deg.

Jorunn Helene sa...

Å så herlig det så ut der nede, med sandstranden og terrasser på takene, Nydelig plass. Takk for at du deler så mange fine reisebilder(reportasjer) med oss.
Ønsker deg en riktig god tur, og kos deg masse.
Håper det går bra med armen din og at du får tatt masse nye bilder.
Klem fra helene.