19 februar, 2013

Mogán Gastronomic Tour

20 restauranter i Mogán kommune har inngått samarbeid og lansert i sent november 2012 "Mogán Gastronomic Tour".  Som tidligere nevnt her på bloggen strekker Mogán kommune seg fra Arguineguin til Puerto de Mogán.


Du finner dette passet på flere steder hvor turister ferdes og i alle restaurantene som er med på "Mogán Gastronomic Tour". Det er 3 restauranter i Puerto de Mogán, 2 restauranter i Arguineguin og 15 restauranter i Puerto Rico.



Med 12 stempel i passet får du et gratis måltid til 50€.  Om du får stemplet hele passet (23 stempel) får du et gratis måltid til 70€ eller tilsvarende beløp i rabatt.


Jeg fikk vite om dette gastronomiske passet like før jeg skulle reise hjem fra ferie, så jeg har ikke benyttet meg av det. Imidlertid har jeg spist på flere av restaurantene som er med i passet, i alle tre "bygdene". Uten tvil vil jeg anbefale alle tre restaurantene i Puerto de Mogán. I Puerto Rico vil jeg anbefale La Cabaña og Balcon Canario på det store shoppingsenteret, La Bolera som ligger i parken og El Cenador på CC Las Olas i "nydalen". 

La Cabaña har jeg besøkt jevnlig i snart 25 år og har ikke vært misfornøyd med serveringen en eneste gang.  Sist desember var jeg også innom og ble like godt mottatt som tidligere.



Her kan du klikke for å finne lokasjon, åpningstider og bilder for alle restaurantene som er med i "Mogán Gastronomic Tour".

Er det noen av mine lesere som har prøvd dette passet eller besøkt noen av restaurantene som er med?


4 kommentarer:

Anita Ness sa...

Så gøy da. Kjekt å vite til neste tur. Fint blde av oss på La Cabana, Randi.:)

anetteed sa...

El Cendor har utrolig god mat! Gran Canaria er herlig :)

Anonym sa...

Hei
Lurer på hvilke restauranter som er med fra Arguineguin.
Er der nede på ferie nå.

Unknown sa...

SOL: Skulle svare deg, men profilen din er ikke tilgjengelig. Under siste bilde i blogginnlegget finner du restaurantene i Arguineguin.