23 juni, 2010

A room with a view

DAY...
and NIGHT
(Klikk for større bilder)
Dette er utsikten jeg hadde i 3 deilige ferieuker.
Bølgeskvulp dysset meg i søvn om kvelden og vekket meg om morgenen.
Til og med fra senga hadde jeg flott utsikt!
Som tidligere fortalt hadde jeg i år bestilt billigste alternativ på hotellet.
3 uker i en bygning bak hovedbygningen.
Uten havutsikt og med takvifte.
Som stamgjest har jeg tydeligvis fått et fordelsprogram:
Daglig leder av hotellet ga meg hotellrom med AC og havutsikt.
NOK 4.500 dyrere enn det billetten fortalte.
Uten ekstrakostnad!
DA SNAKKER VI OM GOD SERVICE!

10 kommentarer:

M.E.V. foto sa...

Skjønner godt at du trivdes godt der... Fantastisk flott utsikt:)

Ha en fin sommer, og så håper vi varmen kommer snart:) Klem

Melusine sa...

Hvilken nydelig utsikt! Både dagtid og natt, den solnedgangen er da bare helt fantastisk flott!
Ja, Sollér er et fint sted og jeg skjønner godt du liker deg der og jammen var det flott av daglig leder å gi deg ekstrafordeler - det er god service det :)

Artig at du var i Sollér akkurat da min mann og jeg tok turen dit, det kan jo hende vi gikk forbi hverandre på gaten! Det var jo et voldsomt regnvær den dagen vi tok toget, så jeg kan tenke meg at det var litt av en opplevelse også for deg. Hyggelig at du likte bildene på bloggen min :)

GAWO sa...

Nå måtte jeg klikke bildene større, for dette var vakkert.
Tenk å bo sånn. Sukk.
Det er godt at stamgjester får den servicen de fortjener.

GAWO sa...

Tenk du, akkurat når jeg sitter og lese om ditt ferieparasis og skroller opp og ned her tikker det inn en kommentar fra deg på min blogg. Takk skal du ha. Hyggelig at du likte å se igjen bilder fra Refviksanden. Åååå det var vakkert der. Men det var storm og med MC er det ikke greit å kjøre, så Kråkenes fyr måtte vi droppe. Vi får ta en ny tur i sommerferien.

Etter å ha lest hos deg fikk jeg lyst til å besøke ditt ferieparadis. Jeg skal se om jeg finner et reiseselskap som kanskje har noe ledig.

Tovepia sa...

Så herlig å få slik luksus. Skjønner du har kost deg i 3 uker der, det høres nærmest ut som en drøm;)

ha en god kveld og klem fra meg;)

Hege sa...

Ja den utsikten er den beste vi har hatt i syden.Bodde på rom 510.
Men solen kom ikke på verandaen før seint på ettermiddagen, kaldt å sitte der i mai.

Unknown sa...

Hege: Takk for kommentar!

Om det var i mai i år dere var der, hørte jeg lokalbefolkningen fortelle at det var uvanlig kaldt da. Likeså for 2 år siden.

Jeg har bodd med havutsikt i alle etasjer i hotelldelen, unntatt 4. I leilighetsdelen har jeg bodd 2 ganger i toppetasjen med sol store deler av dagen og utsikt mot fjellene.

Foretrekker rom i front, både pga av utsikt og solforhold. Ingenting er som en flott solnedgang!

Anonym sa...

Jøje meg - hvor mange år må man bo for å bli stamgjest? Og rykke opp fra Billig Bakom til Fantastisk i Front? Også til samme pris?
Skjønner godt at du har koset deg med slik utsikt.
Skal til soller en gang. I alle fall når jeg blir pensjonist med god tid.
:)

Unknown sa...

Jeg har bodd der totalt 20 uker + gjort god reklame for hotellet, både på blogg og TripAdvisor. Dette er daglig leder og eier av hotellet klar over. Gledelig for meg; hun takker meg på denne måten :-)

Du trenger ikke god tid for å reise til Soller, der FÅR du god tid! Det er sakte tempo i denne delen av Mallorca.

Jorunn Helene sa...

Flotte bilder, og fint hotell.
Forstår jo at du trivdes der nede og for en service, det var hotellmannen sin det, og uten ekstra kostnad. Waww.
nesten så jeg blir "reisesyk" her hi hi.
Ha en flott Søndag. :)
Klemm fra Helene.
:)