11 juni, 2010

Lange skygger

på terrassen en tidlig kveld.
Her nyter jeg min lille Tio Pepe (sherry) før middag.
I kveld har jeg hatt godt selskap av en som er født i nabobygda.
Nå har vi vært naboer i 1 uke.
I morgen reiser de hjem til Molde og en helt annen temperatur.
Dagen i dag startet med noen korte regnbyger og litt torden.
Dette frisket opp luften som har vært trykkende noen dager.
I ettermiddag kom solen tilbake og alt er bare "velstand".
Jeg var på museum i Soller og dette skal jeg blogge om senere.
Masse bilder må redigeres før blogging.
.
Hasta la vista!

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Burde kanske tatt meg en tio pepe eg og. Hjelper det mot sår hals?
Da kan du få lov å ta en for meg...

Herligt bilde. Tenk å sitte der å nyte...

Klems og natta til deg der nede.

M.E.V. foto sa...

Du har herlige dager nå... Nyt det:) Her er det 10 grader og grått...

Anne sa...

Nyterdine solrikt og sommerlige omgivelser ens enselv sitter her en søndag kveld i regnet :-)

Klem til deg Randi.