13 juni, 2010

Cielo azul en el paraíso

Vakker blå himmel i mitt sommerlige paradis.

Et nydelig vær med knallblå himmel. I dag har jeg pleiet kroppen på Agapanto Beach Club. Deilig å kjenne varmen mykne alle ledd i kroppen! I dag er det forresten 43 år siden jeg startet min sekretærkarriere. Ikke rart at enkelt ledd er utslitt og vil hvile! Har startet nedtellingen til hjemreisen. Lørdag går flyet hjem! Litt uvant å reise hjem etter 3 uker, jeg bruker jo å være 4 uker her i mitt jordiske paradis. Tenker som så, det er godt å ha litt ferie tilgode!
.
¡Hasta la vista!

5 kommentarer:

Synnøve. sa...

Tiden går så fort når man har det godt Randi.
Håper du får ei flott siste uke da.
Klems.

BirtH sa...

Ja er det ikke deilig å kjenne varmen på kroppen? Nyt, nyt og nyt! :)
Her var det 8 gr og nordavind i formiddag. Men jeg HAR plantet sommerblomster!

Gratulerer med 43-års dagen i går! Jeg jobbet også som sekretær en gang :) for lenge, lenge siden. Før jeg skifta beite.

Mia sa...

Kære Randig. Hvor er du heldig at være i Port de Soller nu, ville ønske det var mig :) vi kunne godt trænge til noget varme her i Danmark brrrr.. Det ser ud til at du bor på Hotel Marina, er det ikke rigtigt ? der har vi også boet, sidste gang vi var i Port de Soller! Nu må du have en dejlig dag - kærlig hilsen Mia

ana sa...

Ser og høres herlig ut:)

Jorunn Helene sa...

Umm ser ut som du har hatt en fin ferie.
En paradisplass det der.
Nydelige blomster. :)
Å får så lyst til å reise, men.
Klem fra Helene. :)