19 juli, 2012

Bloggdame med vakre tanker

I dag fikk jeg overraskende besøk av en dame med vakre tanker.
Vi har kommentert hverandres blogger i 3-4 år, men ikke møtt hverandre tidligere.
(Og det til tross for at vi ikke bor så langt unna hverandre.)
Damen med de vakre tankene hadde med gave.
Hun har tydelig lært meg å kjenne gjennom blogg og Facebook.
Jeg fikk en lekker neglelakk og shoppingliste.
Favorittdattera kom sammen med moren.
Hun bærer også på vakre tanker og hadde med muffins.
Eller cupcake som det heter nå til dags.
Det ble en hyggestund.
Koselig å få hilse på begge to.
Og ikke minst; vi fikk oss en trivelig prat.
Både gaver og hyggelig besøk varmet hjertet mitt.
TAKK!

5 kommentarer:

Yvonne sa...

Så roligt att få träffa bloggvänner! Jag har ju ett antal här i Karlstad som jag mött genom min blogg och blivit mycket god vän med! :)

K@ri sa...

Gleden over endelig å treffes var gjensidig :-)
Vakre tanker fra Favorittdattera og K@ri*

Anne sa...

Kjempetrivleig da Randi!!! og verden rund toss kryr av slike mennesker bare vi tar oss tid og tør se etter :-)

Anneklem.

Anne sa...

He he nå ser jeg og ler litt av tempraturforkjellen til venstre på bloggen her.... ingen fare for hvor en kunne tenkt seg å vært du...

mormonsen sa...

Så hyggelig med sånne overraskende besøk. Her kan man se hva bloggverdenen kan avstedkomme :)
Har vært på siste dag på jobb og ryddet og hatt en liten avskjedsstund med de få som var der nå i ferien. Har bedt pent om at det ikke lages noe mer oppstyr, det blir bare for følelsesløadet. Som alle som slutter, fikk også jeg en liten pengesum - som "brenner i lomma". Hva skal jeg finne på? Må jo være noe som minner meg på mange gode år i arbeidslivet.
Ha en fin dag, prøv din nye neglelakk, og kos deg med å lage shoppinglister, eller andre nyttige lister :) Klem