31 desember, 2014

Året 2014

er snart historie. Dette har vært et godt år for meg, både helsemessig og med mange gode opplevelser.  Jeg startet året i Spania og vil også avslutte året i mitt andre hjemland.

Sommeren ble tilbragt hjemme i Casa Randi på Vestnes. Og hvilken sommer!!! Med temperaturer som oversteg alle forventninger. I månedsvis! På balkongen med utsikt til Romsdalsfjorden nøt jeg lange late dager. Med kortreiste turer til Ålesund, Molde og Kristiansund ble sommeren 2014 perfekt for meg.

Både på vårturen og under høstens opphold på Costa Blanca har jeg fått opplevd og sett mye. Har truffet gode venner og fått mange nye venner. Helsemessig har jeg stort utbytte av dette langtidsoppholdet i Spania og håper jeg får anledning til å være her mye i løpet av 2015 også.



Ønsker alle mine lesere ET GODT NYTT ÅR og takker for følget i 2014!



Ingen kommentarer: