10 oktober, 2013

Er i palmeland

som dere sikkert allerede har forstått.
Jeg er sykemeldt og har reist til mitt andre hjemland for å slippe unna deler av høsten hjemme.
Kom til et av mine paradis den 22.september.
I en fargerik by på ved Middelhavet.
På Costa Blanca.
I Palmeland.


Først bodde jeg noen dager på hotell, så kom søstra og vi flyttet inn i hennes leilighet. Var også noen dager i Albir, men innrømmer at det var veldig godt å komme tilbake til Villajoyosa. I Albir er det for lite spansk etter min mening. Altfor mye nordmenn og andre turister. Her i Villajoyosa er jeg i det spanske miljøet og får praktisere det lille jeg kan av språket. Og gjerne lære mer. Lørdag kommer venner fra Norge og vi skal sammen leie en super leilighet ved stranden. Returnerer til Norge den 20.oktober, noe ufrivillig...

Og det er vel ingen av mine lesere som tviler på at jeg skal nyte livet i denne vakre byen?


1 kommentar:

Birthe sa...

For et fantastisk bilde! Husbonden beskylder deg for mobbing, for vi har ikke bestilt noen tur til Spania ennå :)