19 mai, 2011

Jeg er vel heldig...

5 uker etter forrige hotelltur var det sist helg på nytt festligheter med kolleger.
Denne gang spanderte arbeidsgiver weekend på alle ansatte og pensjonister med følge.
5 busser dro fra Tomrefjord fredag (den 13.) ved middagstider, i plaskregn.
I ca 7 mil fulgte vi samme vei som jeg skrev om i "Fra en fjord til en annen"
Og været ble som vanlig lettere i indre strøk. Dette slår sjelden feil.
(Klikk for større bilder.)
Mens vi venter på fergen over til Stranda sprakk himmelen og solen varmet.
Ved fylkesgrensa mellom Møre og Romsdal & Sogn og Fjordane lå det fortsatt litt snø.
På vei ned "Honndalen" skimtes Hornindalsvatnet midt i bildet,
Hornindalsvatnet er med sin dybde på 514 m (offisielle målinger) Europas dypeste innsjø.
Målet var Hotel Alexandra i Loen, et av Norges beste hotell.
(Bildene i montasjen under er fra hotellets internettside.)
 Ja, jeg var vel heldig som får weekendopphold på dette hotellet gratis!
Det kommer flere bilder fra den helgen.
Bildene skal redigeres og fotomontasjer lages.
Jeg ønsker deg velkommen tilbake på besøk.

3 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Det må en si! Fint med arbeidsgivere som tar vare på alle sidene hos sine arbeidere. Det får de igjen for og har sikkert også oppdaget det.

Her var det kjente navn og trakter, som også jeg har oppholdt meg i i forbindelse med ferieringer. For lenge siden. :) Men også nye opplysninger slik som Europas dypeste innsjø. Det var nytt for meg. Morsomt å kunne få med seg informasjon og kunnskaper som utvider horisonten og mulighetene for å imponere aldri så lite i mellom. :)

Jeg ønsker deg og følget et trivelig opphold som fører til fulle tanker og mer effektive tider fremover. Angående arbeid og privat.

God helg og ikke glem, nyt det!

GAWO sa...

Høres ikke ut som om du er statsansatt. :-)
Jeg gleder emg til å få se bilder og høre hvordan du har hatt det på A. Det finnes noen store flotte hoteller på Vestlandet og dette er et av de. Jeg har vært der mange ganger. Elsker å kjøre dit pr. MC og så slå ut håret etter en flott tur. Alexandra kan anbefales på det varmeste. Særlig etter at de fikk badebassenget ute.

Anonym sa...

For et nydelig hotell! Jeg regner med at dere fikk et deilig opphold, selv om turen startet på fredag den 13.:)