25 mars, 2010

Nyt...


Klem fra

6 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! innrømmelse, jeg har aldri vært i Ålesund!! Men det ser ut som det er en veldig fin by!! Hilsen AnneK:-)

Elin sa...

Mange vakre bilder fra Ålebyen her ja !

Anne sa...

Å RANDI!!!! jeg slenger meg rundt halsen din og gir deg en stor lang og varm klem :-) gratulerer så masse med vel overstått dag. Og jeg ble faktisk sittende å måpe ganske så lenge du, 60????? hvem i all veden skulle tro det???? du kunne jammen ha slått av 10 år uten problemer jente :-) nei det er nesten så jeg ikke tror deg....

Skjønner nå jo du hade behov for en bloggpause som skulle ordne til stordag. Vakre blomster har du fått og sikkert mye annet spennende også.

Nei, kommer ikke helt over det jeg gitt..., den som måtte holde seg slik du...

Baklager så at du ikke fikk hilsningen på dagen din da, men litt travle tider her ja desverre. gleder meg på noen ekstra dager med fri jeg nå.

Anneklem

K@ri sa...

Ha en vakker kveld din livsnyter :o)
Sånt kan man like! Hva er så ellers meningen med livet.....
Vakre kveldstanker fra K@ri*

Synnøve. sa...

Sitter med litt tårer i öya nå.
Norrköping, min födeby, Västerås der maken kommer fra og Kongsvinger der vi bor nå får unskylde meg. Men Ålesund er byen i mitt hjerte.

Må ha en tur oppover snart igjen.
Takk for den flotte videon.
Klems Synnöve.

Anonym sa...

Så vakkert, Randi - Ålesund er en nydelig by! Ha ei fin påske der du er! Klem fra meg**