14 november, 2009

Dypdykk i gamle bilder og papirer

Jeg har fått en forespørsel fra en dame som skal lage stamtavlen til Knut Hamsun.
Forfatteren var bror av min oldefar og hun vil gjerne ha opplysninger om hans slekt.
De siste dagene har det derfor vært dypdykk i gamle bilder og papirer.
Spennende!
Skrev om slektskapet til Knut Hamsun i bloggen min for knapt 1 år siden.
Nå er jeg "hekta" på slekta og det blir kanskje liten aktivitet på bloggen i tiden framover.
Mandag skal jeg også begynne på arbeid igjen etter 2 måneder med sykemelding.
Starter forsiktig med 50% og håper arm/skulder fungerer bra i arbeid!

5 kommentarer:

Turid sa...

Kjempespennende Randi!

Lykke til med jobb igjen på mandag, vær forsiktig!

ha en fin lørdagskveld;-)

Eirin Bjørnstad sa...

Så utrolig spennende! Så heldig du er. Jeg bare Føler meg i slekt med han. ;-)
Lykke til med å begynne i jobb igjen. Håper du stikker innom her av og til, jeg vil savne deg hvis du ikke gjør det. God lørdagskveld.
-Eirin

M.E.V. foto sa...

Dette høres spennende ut:) Lykke til!

Jorunn Helene sa...

Slektsforskning er spennende, jeg holdt på litt også, men stoppet i "veggen" og kom ikke videre, kanskje jeg tar det opp igjen senere, i mørketiden. :)
Oi det blir vel godt å komme i jobb igjen, bare vær forsiktig nå da.:) Ta en sakte start..:)
Lykke til.
Og God Helg.
Klem fra Helene ;)

Anne Britt sa...

Lykke til på jobben igjen. Og pass på skuldre og armer! Spennende med slektsforskning! Jeg har holdt på litt med slekten til mannen min. Den har vi ikke visst noe særlig om - inntil det overraskende datt et Amerikabrev ned i postkassa. Da falt plutselig brikkene på plass. Min eldste bror har drevet mye med slektsforskning, så vi har mye materiell liggende om både fars og morsslekten min. Men det er ingen Hamsun i vår slekt, bare en fjellklatrer og noen musikere som ikke var så veldig kjente...