26 mars, 2015

Vinter i Norge

... er jeg glad jeg slipper unna!

Så godt at jeg kan nyte lune dager i Spania. Her klager vi over litt vind og om det kommer "17 regndråper" en dag.  Men du verden; snøen kommer i alle fall "ferdigmåket" på disse breddegrader!

I dag har det snødd noe voldsomt på Østlandet. Landets hovedflyplass (Gardermoen) ble stengt noen timer og det var kaos på i trafikken. Noe overdrevet, trodde jeg... Inntil jeg fikk se bilder fra sønnens hjemsted på Lørenskog.

Og disse bildene er vel verdt å offentliggjøre.  Det er svigerdatter som har tatt bildene da sønnen utfoldet seg i sin egen "skibakke".  De som kjenner ham, vet at han elsker vinter og snø!







Noen bare elsker snø, mens andre er glad for å være i Palmeland når det er vinter i Norge!

Du kan lese mer om dagens snøkaos på Østlandet her.



4 kommentarer:

Quiltefia sa...

Det var ingen ting å trakte etter!! Pyton og kaos hele dagen!! Bra at sønnen din hadde glede av snøen!! Kos deg uten snø!! Og god kommende påske!! Anne Kari :-)

Bertil sa...

Norrmännen är bättre på skidor än svenskarna ;)

hobbystua sa...

Hei Randi:-) Ja her kom det så mye snø som det ikke har gjort før i vinter,men nå regner og blåser det så forsvinner nok fort,,og heldigvis for det. Ja noen liker vinter men som deg er jeg nok mest glad i solens palmeland og om ikke så lenge så drar vi nedover til Puerto Rico igjen og jeg ser virkelig frem til det nå. Er godt du trives og har det fint i ditt ferieland og jeg vil få ønske deg en god påske og kos deg så mye og gjem litt av varmen til meg også:-)) Herlig bilde av din sønn på taket med ski på:-)

Turid sa...

Hjelpe og trøste...men artige bilder, og sikkert opplevelsen også;)
Men her har vi knapt sett snø denne vinteren, og nå er heldigvis våren her...sjøl om april kan vise seg fra så mange sider:)

Her kommer en påskeklem fra meg...kos deg!