04 februar, 2011

Postmannen...

...eller var det postdama?
Posten Norge AS puttet i alle fall med noe helt spesielt i postkassa mi i dag!
En stor konvolutt med CD, sjokolade (sunn) og kort fra Mo i Rana:
TUSEN TAKK til  min gode bloggvenninne Anne-Berit!
Forrige fredag ble det på NRK1 sendt 1 times program med Herman's Hermits.Gjett om dama kosa seg?  Peter Noone (vokalisten) var blant favorittene i ungdomstiden.
Jeg måtte dele min glede på Facebook og observante Anne-Berit leste meldingen.
Mine gamle singleplater befinner seg sikkert på loftet, men platespilleren mangler.
Derfor ble jeg veldig glad for at Anne-Berit fanget opp dette.
Nå spiller jeg CD'en og mimrer videre.


 Om "No Milk Today" skriver Wikipedia dette: 
«No Milk Today» er en sang skrevet av Graham Gouldman og først spilt inn av det britiske popbandet Herman's Hermits. Den ble først sluppet som en single i Storbritannia i oktober 1966. I Norge nådde den førsteplassen på VG-lista.  Sangen ble i 2008 populær på ny i Norge etter at melkeprodusenten TINE begynte å bruke den, riktignok i sterkt omklippet versjon, i sine reklamer..
Den offisielle websiden til Herman's Hermits finner du her.
  Scrapboken har hele 4 sider med bilder av Peter Noone.

Anne-Berit har en forresten en flott blogg med fantastiske bilder.
Ta en titt her.

Ingen kommentarer: