08 juni, 2010

Villa de Soller II

Etter en dag på Agapanto Beach Club nøt jeg utsikten fra balkongen min.
Inn fra havet kom fiskebåten Villa de Soller II.
Her er noen bilder jeg tok av denne båten i fjor.
Med Santa Catalina i bakgrunnen.
Fiskegarn ordnes på dekk.
Kjenner dere duften av salt sjø???
Dagens fangst består av lett blanding fisk.


Litt kreps og reker hadde de også ombord.

Fiskegarnene klargjøres for neste tur ut.

Selv om jeg liker meg godt i fiskerhavnen, må jeg innrømme at fisk ikke er favoritten.
Derimot "Frutas del Mar" - havets frukter som de sier i Spania, nyter jeg i fulle drag.

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Flotte bilder atter en gang fra Soller og Mallorca.
Nå må eg komme meg dit.

Fisk er gott, skalldyr liker eg og, men tåler dem ikke så bra.
Men smaker litt av og til.
Klems Synnöve.