21 juni, 2013

Objektivt sett

har jeg et bra kamera med et supert objektiv. Innkjøpt sist høst, men tatt i bruk først nå.





Subjektivt sett er jeg ikke helt fornøyd! Men det er med meg selv og ikke kamera.  Kamera med objektiv blir for tungt for mine svake fingre og jeg må bruke stativ. 

Og jeg må trene på de små finessene, med både kamera og objektiv. Det sies at øvelse gjør mester!





Pga vekten blir det altså ingen ferietur på EOS'en.  IXUS'en er den heldige ferievennen! Samme trofaste ferievenn som de siste 5 årene har tatt bildene til bloggen min.

Uansett; feriebilder skal dere få og kanskje også flere bilder fra "treningsprogrammet".

3 kommentarer:

Anita Ness sa...

Skjønner problemet med stort og tngt kamera..
Hva med et lett hybrdikamera? Ellers så jeg i dag at Canon har kommet med verdens minste speilrefleks nå..
Men IXUS gir gode feriebilder- og bloggbilder det også.:)

Unknown sa...

Et lett hybridkamera ville være supert, men jeg prioriterer heller å reise for pengene ;-) Nå har jeg ett kamera til reise og ett til hjemmebruk. Vinner jeg i Lotto, blir saken en helt annen!

Englepappa/ Ole JN sa...

Det var fine bilder!