11 oktober, 2011

Kom sol, kom regn...

 men jeg synes ærlig talt Kong Vinter kan vente litt før han kommer på besøk.
Denne Kongen, som jeg ikke har noe godt forhold til, nærmer seg med stormskritt.
Jeg ser at han har herjet i fjella.
Det liker ikke denne dama, ikke kroppen hennes heller.
I dag er det en dramatisk himmel jeg ser fra "Mi Atico".
Heldigvis viser solen at den fortsatt spiller på lag med meg.
Inn i mellom...
Sist lørdag var himmelen blåere og solen skarpere.
Det er slike dager jeg ønsker meg i tiden framover.
Blir ønsket mitt oppfylt?  Det er vel lov til å håpe...
I dag har jeg fridag. Fri fra alt arbeid. Unntatt litt blogging.
Skal jobbe i morgen og fredag, så her må det spares på kreftene.
Avslappende lesing skal fylle dagen min.
Ha en fin dag alle sammen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, takk ! til blå himmel og sol.. her ligger det snø over 200 meter.. men ikke mer enn at jeg tåler det : ))

fin dag til deg !

Yvonne sa...

Vad läser du? :) Sköna blåa dagar önskas dig...

Anne Britt sa...

Sender deg litt solskinn. I dag har vi hatt nesten sommertemperaturer. Men enig med deg - håper virkelig snø og kulde holder seg unna så lenge som mulig. Klem fra meg!