10 juli, 2011

Kongen av Mallorca...

Se og Hør skriver i siste nummer at Jens er kongen av Mallorca.
(Jeg synes det er helt OK at Svein Østvik abdiserer...)
Om Jens er kongen av Mallorca, så er undertegnede DRONNINGEN av Puerto de Sóller.
Den tittelen skal ingen av damene i Stoltenbergfamilien ta fra meg!
(Klikk for større bilde.)
Joda, Jens & Co valgte rett feriedestinasjon.
Som sladrebladet skriver; "ikke hvilket som helst feriemål".
Hotel Esplendido ligger like ved min sommerbolig.
Neste helg reiser jeg for syvende år på rad til mitt jordiske paradis.
Det er mange som trives i dette paradiset.
For 2 år siden jogget Petter & Gunhild forbi frokostbordet mitt.
Hysj, ikke fortell dette til noen...
Jeg vil ikke at paradiset oversvømmes av nordmenn!

4 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Nei,hold det for deg selv så ikke ALLE plutselig skal dit.Ikke mange slike steder igjen nå,som ikke er oversvømmet av kjendiser:)

Unknown sa...

Det er faktisk ikke så mange slike perler igjen på Mallorca. Kanskje Jens & Petter har lest bloggen min? Jeg har jo skrytt om Sóller "vegger opp og ned" siden jeg startet bloggen min!

Madame sa...

Jeg er sikker på, at du er dronningen av Puerto de Sóller, Randi!
Rigtig god ferie i dit smukke paradis på lørdag.

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
Ønsker deg mange fine dager i feriebyen vår!
Vi setter nesa motsatt vei denne sommeren. Blir fint det og!
Kan se deg for meg sitte og nyte en drikke ved piren ;:OD)
Sommerhilsen fra meg...