25 mars, 2014

Problemer med internett

...gjør at jeg ikke blogger. På Albir Garden er nettet ustabilt og jeg har mistet "ørten" påbegynte innlegg.

Jeg har det fortsatt veldig bra. Forrige mandag fikk jeg byttet til en leilighet hvor jeg blir vekket av solen. Samme type leilighet (dusj i stedet for badekar) og med balkong utenfor soverommet. Der har jeg solen fra 07:30 til 13:30. Stuen har fransk balkong.
Fra balkongen har jeg utsikt til Sierra Bernia og Alfaz del Pi, resepsjonsbygningen og bassengområdet.
Jeg har vært i Altea og truffet to kjekke menn (kunstner Dura og restauranteier Åge). Du finner mer om se ved å søke på bloggen min. Se under "Mine tidligere poster" i høyre kolonne og klikk på Altea.
Altea er på favorittlisten min og jeg elsker å rusle rundt i gamlebyen


I går var jeg en tur til Benidorm. Ikke for å studere byens arkitektur (grøss & gru), men for å gå strandpromenaden, rusle i gamlebyen og ta en tur på Balcon del Mediterraneo. Herlige timer i sol, men kraftig vind. Møtte søstra og vi spiste lunsj sammen. 
Med dårlig Internett på hotellet blir det ikke mye blogging. Jeg får ta det igjen når jeg er tilbake i Casa Randi.

Hasta luego, som vi sier her i mitt Palmeland. Eller "ser deg senere" som de sier i fødelandet.


2 kommentarer:

Yvonne sa...

Åååå, vad avundsjuk jag blir för det ser så härligt ut! Fast vi har i alla fall ingen snö längre här i Karlstad ;) Kram!

Anita Ness sa...

Godt at du har det bra. Tregt og ustabilt nett er noe herk, så det får man bare la være å bruke for å unngå for mey frustrasjon. Kos deg videre med sole og varme!