17 januar, 2013

Tripp-trapp...

Det ble mye "øyefryd" i løpet av ferien min!
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

BirtH sa...

Hei! Må innrømme at det er lenge, lenge siden jeg har vært innom og lest på bloggen din. Har i det hele tatt vært minimalt aktiv på den fronten det siste halve året.
Ser at du reiser til "paradiset" ditt, og forstår det sånn at du har helsegevinst av det. Det er jo bra!
Jeg trives godt her nord :-) Nå har dagene begynt å lysne. Og i morgen har det meldt mye, mye regn!! Det blir spennende ...

Anonym sa...

Kjære Randi.
det er lenge siden jeg har vært oppom og lest på bloggen din, altfor lenge.. Nå i disse sene kveldstimer tok jeg meg en tur og leste rundt på bloggen din om dine reiser og bloggtreff/møter, hørte på musikk og så på de vakre bildene dine fra puerto de mogan. Så vakkert med blomster på verandaene. :)
Så mange flotte bilder, forstår godt at du lengter tilbake.
Ønsker deg en riktig god natt og jeg titter nok oppom om ikke så altfor lenge igjen.
Klem til deg fra Jorunn Helene. :)