11 juni, 2012

Ny dag

Har sovet bedre i natt.
Flere timers sammenhengende søvn hjelper godt.
Fikk "hull" på mye i går.
Totalt ble søndagen en fin dag.
Var på besøk og hadde besøk.
Fikk prate med de som står meg nær, både familie og venner.
Avviste noen telefoner i går kveld.
Jeg orket ikke prate.
Som jeg skrev på bloggen i går, så orker jeg ikke kveldstelefoner nå.
Jeg setter grenser.
Jeg er alene.
Ingen andre setter grenser for meg.
Ingen andre kan svare når telefonen min ringer.
Jeg må ta vare på meg selv.
Samle krefter.
Det er min hovedoppgave i hverdagen nå.

3 kommentarer:

Quiltefia sa...

Gode tanker i tøffe dager!! AnneK:-)

Ellen sa...

Herved oversendes en klem fra meg til deg!

Turid sa...

Huff stakkers deg Randi:(
Var innom bloggen og måtte lese litt tilbake, for jeg skjønte det var noe... Så leste jeg om diagnosen du har fått:( Jeg føler virkelig med deg, og ønsker deg masse lykke til med operasjon og behandling!!!!

Stor klem og varme tanker fra meg!
Skal tenke masse på deg og krysse fingrer og tær!

KLEM KLEM KLEM