08 juli, 2011

ROCK ON THE DOCK

skal jeg ikke være med på, 
men siden jeg bor ca 150 m unna kan jeg ikke unngå å høre musikken.
Det er Vestnes Musikkverksted som arrangerer "Rock On The Dock".
Utendørs scene med musikk fra klokken 19:00 til kl 02:00 i kveld.
I morgen blir det musikk fra 12:00-15:00 og 22:00-02:00.
 Jeg skal kose meg hjemme, men tviler ikke på at det vil svinge godt på verandaen min!
Denne uken har jeg brukt til utpakking og kos i mitt nye hjem.
I stuen pynter blomstergaver fra gode venninner opp.
Av noen venninner har jeg fått "god smak".
Hjemmebakte (ferdigsmurte) lefser, sjokolade og meloner.
Gjett hvem som skal kose seg på verandaen i kveld?
Melon og spansk skinke vil smake godt denne sommerkvelden.
En kartong rosévin står på kjøling.
Denne fredagskvelden skal jeg bare nyte.
Ønsker alle bloggvenner en riktig god helg!

6 kommentarer:

Auld Rasmie sa...

At least you are 150 metres away... We have 'Full Volume' just next to it... Had to shut the windows and resort to a mind numbing wine sedative... ;) ;)

Anne sa...

Gratulerer så mye Randi, nye omgivelser du og du så spennende.

Rakker akkurat å komme deg på plass du nå før du ater en gang er på tur igjen, blir superkjekt alt sammen, både å reise og å komme hjem ogjen til noe enkelt og lettstelt tenker jeg.

Venter nå fortsatt på de lange lyse sommernetter jeg da, men..., snart ferie her også heldigvis, bare siste innspurt nå snart.

Godklem din vei.

Quiltefia sa...

Hei!! Gratulerer med ny bolig!! Det er en stund siden jeg flyttet, men jeg skjønner og vet at det er en stor og slitsom jobb!! Men det ser ut som du vil få det fint, og ikke minst en fantastisk utsikt!! Kos deg!! AnneKari:-)

Anne-Berit sa...

Så mye fint du har fått i innflyttergaver.
Blir nok mye musikk hos deg i kveld,men bare kos det i hvertfall hvis musikken er sånn noenlunde hørende på.Kos deg med allt godt for ganen,og forhåpentligvis fin musikk.
Klem:)

Turid sa...

Oi så masse flott du har fått!

Ble det rocking på altanen i natt då? Hihi:)

Godt å høre at du trives i ditt nye hjem. Du har jammen hatt en stri tørn!
Ønsker deg en riktig god ferie til "paradiset" ditt! Tenker det skal bli ekstra godt å komme ned dit i år;)

Stor sommerklem fra meg;)

Anonym sa...

Hopper litt frem og tilbake på bloggene, og leser meg opp. Og skjønner at du har flyttet til ny leilighet. Gratulerer! Det ser ut til at du har funnet deg en fin leilighet, og med utsøkt utsikt! Ikke sist det minste er viktig. Den verandaden din, med utsikta, må jo være en rekreasjon av seg selv. Nå regner jeg med at du fortsatt ferierer i et enda mer paradisisk område, men det må jo være litt fint å komme hjem til et flunke nyinnflytta hjem også.:)