08 juni, 2011

Rydding & salg

Du store all verden alt jeg har i huset mitt! ALT for mye...
Spesielt når jeg nå skal krympe mine eiendeler fra 123m2 til 62m2.
Har lagt ut en del for salg på Facebook.
Noe har jeg solgt, andre ting venter fortsatt på ny eier.
Maleri, Porsgrunn juleplatter fra 70-tallet, barnefiolin, bøker, kjøkkenbord m/stoler,
gamle LP-plater, julekopper, antikke frukttallerkener, kryssordbok, 
originale settekasser, gammelt vaskebrett, Countryside tallerkener og blomsterbøker.
Og det blir vel mye mer etterhvert som jeg rydder unna.
Burde hatt garasjesalg, men det har jeg ikke tid til.
Er du interessert i pent brukte gjenstander, ta kontakt.
Alt må hentes i Tomrefjord.
(Mindre ting kan sendes i posten om kjøper betaler frakt.)

3 kommentarer:

Elin sa...

Sett av det gamle vaskebrettet til meg , da Randi.
Hvor mye skal du ha for det ?

Turid sa...

Lykke til!
Jeg håper du får solgt masse!

Min erfaring er at det er lettere å "krympe" klær enn ting;)))

Klem;)

Johanne sa...

Skal du fortsatt bo i Tomrefjorden?
Inger Johanne