26 november, 2010

Som fryktet...

Da har min kjære PC blitt diagnostisert og det er ikke håp for et videre liv.
Jeg må investere i ny maskin, men det blir ikke før på nyåret.
Valget blir ikke enkelt, men det skyver jeg inn i fremtiden.
Heldigvis har jeg min kjære iPod, så jeg er ikke helt uten kontakt med dataverden.
Nå tar jeg en liten pause fra bloggverdenen.
I neste uke reiser jeg til varmere strøk på "tineopphold".
Det blir helt sikkert noen blogginnlegg i løpet av oppholdet.
Du er velkommen på bloggbesøk om du trenger å tenke på annet enn juleforberedelser.

11 kommentarer:

Turid sa...

Så kjedelig med datamaskinen då:(

Men gled deg til turen du! Det blir sikkert herlig! Om vi ikke "snakkes" før, så vil jeg ønske deg en riktig god tur!

Klem fra Turid;)

Brit. (lille meg) sa...

Huff og huff! Det er ikke morsomt når PC'n streiker. Har vært ute for det selv, man blir helt opprådd.
Så får du bare glede deg på ny maskin, forhåpentlig uten problemer!
God tur til varmere land! Egentlig misunner jeg det ikke, for jeg er ikke noe Sydenmenneske.
Føler ikke noe behov for det.
Ha ei god helg, og kos deg!:)

Rune Eide sa...

Nye Pc'er finnes overalt, men ikke varmen - God tur!

Unknown sa...

Jeg blir nok mer og mer "sydenmenneske". Ser store helsemessige fordeler med et varmeopphold i løpet av vinteren. Revmatikere burde egentlig fått reisene på "grønn resept". Jeg bruker mye penger på investering i helsen, men det er MIN prioritering ;-)) Kan unnvære mye annet bare jeg får meg noen uker i varmen!

K@ri sa...

Ønsker deg en god bloggferie ;-)
Det er sikkert ikke vondt å være uten pc en stund heller, men kjekkest er det jo når alt funker som det skal.
Vakre helgetanker fra K@ri*

Elsa sa...

Jeg skulle gjerne slått følge med deg til solen og varmen for nå er det i overkant for kaldt for meg.
En skulle vært trekkfugl om vinteren:)
Ønsker deg et fint og varmt opphold i syden:)

Anne Britt sa...

Ønsker deg en god og varm tur! Er sikker på at du kommer sterkt igjen på nyåret! Med "oppvarmet" PC!

Anne sa...

Endelig finner du snart ditt paradis igjen Randi .-) godt for både kropp og sjel for deg det nå. Denne kulden er ikke særlig å trakte etter. Kjenner det litt i leddene jeg også faktisk.

Synd at pc`n gikk dundas, men en enkel laptop er vel ikke særlig dyr. DET bare MÅ bli prioriteringen når du kommer tilbake, vil jo neppe `miste`deg her i bloggverden vettu.

Kos deg stort nå kjære venn :-)

BirtH sa...

Jeg ønsker deg riktig god tur sør og stor nytelse! Det må være deilig å reise bort i førjulskavet. Kunne godt tenkt meg; i hvert fall for noen dager. :)
Jeg blir å følge med på bloggen din; det er alltid så koselig!
Fortsatt god søndag!

Anonym sa...

Så hyggelig og fornuftig med en tin-opp-ferie! Takk for tipset om Rossini! Jeg lurer faktisk på om jeg har vært der for noen år siden. Men det skjal gjentas. Se på denne lenken: http://www.visitcanaria.no/undersider/restauranter-jel.html
Her anbefales også Rossini. Og "sementen" høres jo spennende ut. Jeg skal nedover i en hel måned i juletida, så det blir nok noe matlaging i heimen også. men når jeg skal spise ute, så vil jeg gjerne finne noe hyggelig og bra. :)

Elisabeth sa...

Takk for titten, det er en flott blogg du har. Drømmer om en tur til Puerto de Mogan i mars, så wish me luck!!